Min blogglista

3 december 2010

Trött i mössan

Idag var jag verkligen supertrött. Steg upp kring 9 och åt frukost framför tv:n som vanligt och vid halv 10 var jag fortfarande supertrött så jag sov en stund till på soffan. Undra om det är mitt dåliga blodvärde som spökar?! Det låg på 108 igår och när det låg på 123 för några månader sen fick det inte gå ner så mycket mer innan jag var tvungen att börja äta järntabletter. Det är väl bara att tänka lite på vad man äter samt komma ihåg att ta dom där dumma tabletterna.

Nu sitter jag här och funderar på om jag skulle ge mig på att baka cupcakes som jag tänkt i en veckas tid. Muffins tar ju faktiskt inte så länge att göra. Sen när Fredde kommer hem blir det 'fredagsmys' med god mat; klyftpotatis & kotletter med grönpepparsås och sen senare blir det ju såklart IDOL! Vi missade det förra veckan så det känns som att det är jättelänge sen vi såg det. :( Det slår mig just att vi missar finalen nästa vecka pga julfest med F's jobb. :/ Men julmat är ju bra det också, har ju för ovanlighetens skull varit sugen på det sen i november så det blir nog bra. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar