Min blogglista

27 december 2010

Julhelgen

Då var julen över för i år också. Den kom lika fort som den var över! Det var ju nyss det var första advent och till och med jag hade världens julkänsla, och nu är den redan över - vad hände?! Nåja, jag om någon vill ju egentligen att tiden ska gå fort till februari!

Vi har haft en rätt så lugn jul, som vanligt tycker jag. Julafton spenderades hos svärmor & svärfar med god mat, spelet "Med Andra Ord" (som gjorde alla galna ;)) och lite allmänt mys. Juldagen åkte vi till Happis till mamma & pappa där Emma & William också var. Detta år har William förstått det här med julklappar så han skulle öppna allt, även de som inte var till han. ;) Han har blivit så himla stor nu! :) För en gångsskull sov vi över i Happis och igår kom F's mor & far också dit för lite mat och trevligt sällskap. Som sagt, en rätt så lugn jul med bådas familjer, precis som det ska vara! :)

Julklappar har vi också fått så vi måste ju ha varit snälla?! Jag måste säga att vi verkligen fick det vi önskat och behöver, tack! Pengarna vi fick räcker både till barnvagn och även till IKEA-resan igår. Hur bra som helst alltså och som sagt, precis vad vi ville. :) Tekniskt sett kan man ju säga att Vilja fick mest julklappar, hehe! (hon hade faktiskt ett eget paket också av farmor B, gulliga små vantar!)

Nu ser vi fram emot nyår, som i vanlig ordning spenderas hos Lars & Elina med god mat och trevligt sällskap! Och efter nyår blir det förmodligen februari fort. ;)

Tack till båda våra familjer och alla andra för en bra jul! <3

(Om jag orkar så kan jag slänga in några bilder lite senare eller imorgon på det vi köpte igår. Bilder från julen är det lite dåligt om, vi måste verkligen lära oss att ta med kamera nu när vi får barn och allt!!!!)

3 kommentarer:

  1. Emma´s sambo Fredrik27 december 2010 kl. 19:57

    Du glömde att nämna att jag har tagit ledigt en vecka enkomt för att jaga, Viktigt viktigt hörrö!

    <3

    SvaraRadera
  2. hej det var en bra julhelg, allt gick bra, tack till er, kram

    SvaraRadera
  3. glömde lycka till med jakten

    SvaraRadera