Min blogglista

29 december 2010

Drömmar

Alltså det här med drömmar när man är gravid. Jag har ju hört att man kan drömma en massa konstigt men jag har börjat drömma om spöken! Förra veckan drömde jag att min mormor & morfar var spöken, och att Freddes mamma var tvungen att göra någon ritual så att min mormor skulle få ro. Helt knäppt. Nu inatt drömde jag nog också något om spöken, minns inte exakt vad men jag minns att jag tyckte det var läskigt.

Som tur är brukar jag, trots att jag somnat åt andra hållet, alltid se Fredde direkt jag vaknar så jag behöver inte bli så jätterädd. ;) Men gå på toa är lite för läskigt ibland! Inte blir det ju bättre av att vi har ett gammalt hus som knäpper och låter mest hela tiden så man lätt kan få för sig att något ljud skulle vara något annat. Nä, ska jag drömma konstiga (ovanliga) drömmar kan det väl ändå få vara något roligt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar