Min blogglista

15 december 2010

Jag babblar på som vanligt

Gårdagen var egentligen precis som alla andra dagar trots att vi firade 2 år tillsammans! Förra året sov vi ju på hotell en natt och åt gott och bara var. Den här gången gjorde vi (jag satte Fredde att göra maten, hehe) mat hemma och gjorde i princip ingenting vettigt. Alldeles för kallt för att plåga bilen nå långt och så är hemma alltid hemma. ;) Inga presenter blev det heller då vi har kommit överens (njaaa, Fredde har bestämt ;)) att vi inte ska ge varandra eller någon annan heller så mycket presenter nu i år då vi har en liten tjej som behöver få sig saker först och främst. Och ja, det låter ju klokt. :) Jag hoppas dock på att vi kanske kan äta ute när lönen kommit för att fira lite i alla fall!

Jag måste bara få säga hur underbart det är att termometern äntligen är under -20! Till och med under -15. När jag upptäckte detta bestämde jag mig för att idag ska jag ut på promenad. Sagt och gjort så blev det och det var riktigt skönt! :) Jag brukar inte vara den som stannar inne i onödan egentligen men nu när man lagt på sig lite förklarliga kilon och inte har några täckbyxor så blir det lätt så, tyvärr. Men jag försöker då röra på mig det jag kan! Det är lite synd egentligen att vi inte har hund, då hade man ju varit tvungen ut i alla väder och jag var faktiskt rätt flitig på att gå ut med Molle när jag bodde hemma i Happis, det var nog bara det allra värsta vädret som gjorde att man stannade inne, men direkt det blev bättre var man ute igen! :)


Vi i september förra året, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar