Min blogglista

12 december 2010

Julgran

Idag har vi äntligen fått tummen ur och köpt oss en julgran, i plast! Jag som har bestämt det mesta i förväg hade bestämt att vi bara skulle ha två färger på kulorna, tänkte först ha röd + silver men det blev faktiskt röd + guld istället! Blir nog fint, hoppas jag. :) Det jobbiga när man köpt något nytt är ju att man vill ta fram det direkt, men jag vill inte riktigt förstöra traditionerna kring det då bådas familjer alltid tagit fram den någon dag innan jul bara. Men nästa helg tror jag ändå att den får åka upp, jag orkar nog inte vänta längre än så. :D

Imorgon fyller Fredde år så vi borde egentligen städa till det värsta så man är beredd om det nu kommer någon på fika! Jag tyckte att den som fyller år kan få äran att städa då det är pga den som det kommer folk, men då tyckte Fredde att jag förmodligen skulle säga tvärtom när jag fyller år och det är nog rätt så sant. ;) Missförstå mig rätt, jag vill självklart att det ska komma folk och hälsa på! :D

1 kommentar:

  1. hej jag tänkte också ta fram granen nästa helg för jag är ledig. ni måste sätta bilder vi får väl komma antingen juldaden eller efter jul. kram ha det bra.

    SvaraRadera