Min blogglista

18 december 2010

Jul i vårt hus?

Eller jul i min blogg i alla fall! Har försökt hitta en mall med ett färgtema som känns lite mer *juligt* och det här verkar vara det närmaste jag kan komma så jag tror vi kör på det en stund. :)

Ikväll ska nog granen kläs tror jag bestämt! Fredde har burit upp glashyllan och ställt upp granen så det enda som behövs är lite fina "bollar". Har varit på jakt efter en toppslinga (ljusslinga som man hänger i toppen och som hänger ner sådär fint, perfekt för lata men även mycket finare!) men det fanns inte så vi får hoppas att den vi fick lyser. Var även på jakt efter en julskinka men det fanns bara jättestora kvar av den som var rätt så att säga. Hade ju tänkt göra den ikväll eller imorgon. :/ Fuskar lite med alla traditioner vi haft tidigare men ääääsch, är man sugen så är man!

1 kommentar: