Min blogglista

14 december 2010

En nolla till

Då har vi spräckt en nolla till och nu är det "bara" 69 dagar kvar tills lillgumman borde komma ut!

Idag är det även v. 31, det känns som att det gått jättefort men samtidigt så längtar man så otroligt mycket nu efter att hon ska komma ut så det känns som att det är hur länge som helst kvar. Jag har dock fått för mig att hon kommer att komma ut innan 21:a feb, och om så är fallet så hoppas jag verkligen att det inte är alldeles för tidigt!!! Förmodligen blir det väl att jag går över tiden bara för att jävlas ;)

Jag tror att jag ibland, omedvetet, känner mig lite "stressad" (eller otålig kanske är mer rätt ord) över att vi inte ens har en spjälsäng än. Det skulle vara så skönt att ha allt färdigt och bara kunna känna att hon är välkommen när hon vill (men som sagt inte alldeles för tidigt) och så är det ju så himla kul att få pyssla på med sakerna, det känns ju alltid lite mer verkligt då. :) Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg till Happis under jul så vi kan fixa sängen. Jag vet inte hur lockande det känns att åka så "långt" i januari och i februari blir det ju då inte. Det är alldeles för långt till BB då. ;) Nåja, det löser sig!

Annars idag så har jag och Fredde varit tillsammans i två år! <3 Tänk vad fort tiden har gått, även om det känns som att det borde vara typ dubbelt så många med tanke på hur mycket vi hunnit med. Men som jag brukar säga, varför vänta när det känns rätt?! :)

2 kommentarer:

  1. hej och grattis, hoppas ni vet snart hur det blir med juldagen. kram ha det bra.grattis igen till fredde hoppas han vann.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det jag med :) Tack! Kram!

    SvaraRadera