Min blogglista

30 november 2010

Önskelista

Årets önskelista ser ut såhär:

PENGAR!

...enkelt va? Egentligen skulle vi ju kunna önska saker som barnvagn, spjälsäng, täcken & kuddar till både sängen och vagnen men då är jag ju sån att jag gärna köper saker själv då jag oftast vet i förväg vad jag vill ha. Så, ni få som tänkt ge mig/oss julklappar, ge oss pengar som vi kan använda till lillan. Det är det enda vi behöver; kunna göra så att hon ska få det bra!

Kanske ska tillägga såhär lägligt efter att jag lagt in en önskelista att vi själva kanske inte är så jätte givmilda det här året både pga ovanstående orsak men även pga att vi får "normalt" (F iaf) med pengar först den 23:e, it sucks! Men ni ska veta att vi inte glömt er ändå, vi vill bara kunna låta lillgumman gå först, hon behöver ju faktiskt sakerna som vi har kvar att köpa. :)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu är tävlingen avgjord och vinnaren dragen!
    Kom in och kolla om det blev du!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu är tävlingen avgjord och vinnaren dragen!
    Kom in och kolla om det blev du!

    Kram Lisa

    SvaraRadera