Min blogglista

10 november 2010

Woho

Fick just ett mail av hon som är ansvarig för vår utbildning. Det löste sig med skolan och jag kör på som vanligt så gott jag kan utan att göra VFU:n. SKÖNT! Hade varit tråkigt att bli helt sysslolös redan. Skolan måste förmodligen tycka att jag är tjorvig, men ähh, hon den här damen var riktigt bra att ha att göra med och var väldigt hjälpsam! Då är det bara att köra på då tills det är dags att vara barnledig/mammaledig.

Annars så är jag just hemkommen från stan där jag råkade köpa en "ap-mössa" till vår lillskrutt. Alla kanske inte vet om det men jag ääälskar apor så jag kunde verkligen inte motstå denna söta mössa! Den är alltså brun, lite sådär "mys-lurvig" och så har den öron. Det kommer bli hur gulligt som helst sen på vår lilla. :) Förutom det så inhandlade jag även en liten present till en annan liten bebis, hoppas att mamman och bebisen gillar det bara!

Snart ska jag börja med middag. Det blir kassler till mig och leverbiff till Fredde. Jag minns inte riktigt hur det var med leverbiff och gravida så jag kör på ett lite säkrare kort.

2 kommentarer:

  1. hej bra att det löste sig även för mig jag ska kl8.30 i morgon.kram ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Okej, vad bra! Detsamma, kram!

    SvaraRadera