Min blogglista

1 november 2010

Det rör sig!

Det har äntligen börjat röra sig mer och mer i magen (egentligen för 1-2 veckor sedan). Även Fredde har nu fått känna på några rejäla "buffar" - mysigt! <3 Jag har ju känt ett tag men inte varit riktigt säker så även jag tycker det är roligt att äntligen känna att det ÄR lillan! Sen så är det ju kul att jag både ser på utsidan och känner både innifrån och utifrån. :) Fredde har också sett nu att man ser att magen rörs när hon sparkas.

Annars så längtar jag till december. Då känns det oftast som att vintern är här, praktiken är över (missförstå mig rätt, det är inte så farligt, jag gillar bara att vara hemma), julen närmar sig och även februari är nära då! Största anledningen till att jag längtar tills att praktiken är gjord är för att det då känns som att det inte är så mycket kvar (det är det ändå) och så har man det "värsta" gjort innan man börjar bli alldeles för flodhäst-aktig. ;)

Nä, snart dags att sova så man orkar. Igår blev det lite sent då vi var hos Lasse & Elina och såg film till kl 23. Vanligtvis brukar vi ligga i sängen då om det är jobb dagen efter. Dessutom ställdes ju klockan om så jag steg upp halv 9 igår - frivilligt!

2 kommentarer:

  1. För övrigt så får jag inte till tiden på bloggen så den visar oftast 1 timme för tidigt! detta inlägg publicerades alltså 22:17, jag går inte och lägger mig kl 21 ;)

    SvaraRadera
  2. hej synd att ni inte kunde komma i helgen kanske
    nästa helg. då kan ni ja vara förbi moster om hon är hemma. kram ha det bra.

    SvaraRadera