Min blogglista

29 oktober 2010

HELG

Sååå skönt det är att det äntligen är helg! Trots att jag haft en kort vecka pga förkylning och var hemma måndag och tisdag så är det ändå lika välbehövligt. Nästa vecka är ju en helvecka, sen ska jag ta igen 2 dagar på "lovveckan" och sen är det 2 hela veckor till så jag behöver all ledighet och chans till vila jag bara kan få! Lillan går ju före allt!

Idag blir det fredagsmys för hela slanten. Vi ska nog hämta hem middagen idag och ikväll är det ju Idol som inte får missas. Hoppas det är bättre tema än sist, tyckte det var lite tråkigt... Är väl för ung. ;)

En hälsning till min kära mor som förmodligen jobbar när hon läser detta! Skulle inte vilja byta, nattjobb under helger. Å andra sidan är det kanske bättre än att jobba tidigt på morgonen?! ;)

2 kommentarer:

  1. hej pappa sa idag att söka annat jobb, föratt jag sover så dåligt att jag ska tänka på min hälsa. trevlig helg o ha det bra kram.

    SvaraRadera
  2. Ja, du har ju tänkt det. Du måste bara göra det! Alltid enklare med ett jobb som är normala tider. :) Tack detsamma! Kram!

    SvaraRadera