Min blogglista

25 oktober 2010

Idag gjorde vi en liten tripp söderut, till Skellefteå för att köpa en City Korg (liggdel) till vagnen som vi ännu inte köpt. ;) Hittade en jätteröd här i Piteå som var jättebillig men färgen kändes väl sisådär och dessutom var den begagnad iaf 2 ggr, samt att hon inte visste vilken årsmodell den var. Så då blev det den andra istället och jag är nöjd! Den är i princip oanvänd. Det blev inte en ny i färgen Pro Coffee men som sagt, jag är nöjd ändå. Resten av vagnen, dvs själva chassit och sittdelen blir dock i färgen Pro Coffee.

Här har ni bilder på den vi köpte...




Här är den vi förhoppningsvis ska köpa...

2 kommentarer:

  1. hej ohh så sött, jättefint, kram ha det bra

    SvaraRadera
  2. Japp, jag är nöjd! :) Det var inte som jag tänkte från början men kanske bättre ändå? :D Där sparade vi lite pengar utan att snåla på lillan, hon ska ju ha det bästa! Hehe!

    tack för maten förresten, vi åt det igår. satte i lite vatten och lät det "koka till sig" som du brukar göra en stund. sen i med sås och det smakade precis som det ska! :D

    Tackdetsamma! Kram!

    SvaraRadera