Min blogglista

10 oktober 2010

Sitter här och tittar ut över vattnet. Löven ligger "fint" på gräsmattan så älven syns ännu tydligare. Mysigt att kunna sitta i sitt vardagsrum och se älven! Det ser dock väldigt kallt ut när man tittar ut, det blåser och har sig idag så även om solen är framme så är det kallt! Och jag som ingen jacka har, ingen som går att stänga i alla fall. Blir spännande att se hur jag ska klara mig i veckan på "praktiken".

Vi börjar ju nu till veckan med fältstudier, då vi är ute i verksamheten mån-tors för att observera barnen, sedan har vi uppehåll fredagen samt veckan efter. V.43 börjar praktiken på riktigt och där har vi en veckas uppehåll, men det är ändå inte klart förrän efter v. 47! Jag hinner nog gå in i v. 27 tror jag att jag räknade, så har jag jack-problem nu lär jag ju då verkligen ha det sen. ;) Nåja, det löser sig!
Annars idag har vi bara en lugn söndag, Fredde pysslar på i sitt rum, tror han håller på med skott. Jag samlar krafter inför veckan som komma skall. ;) Jag mår ju illa lite till och från fortfarande också så jag hoppas jag klarar av veckan utan problem. Det jobbigaste brukar vara att äta frukost tidigt, och imorgon börjar jag ju 07:45, alltså lär jag äta kring 7!

Nä, nu ska jag väl vika lite av lillans kläder i plastbackar tills vidare!


V. 21 (20+5)

5 kommentarer: