Min blogglista

6 oktober 2010

"Tjejlego"

Igår kväll var vi förbi Lasse & Elina en sväng, vi har inte hunnit vara dit på flera veckor men igår tog vi oss tid till det. Trevligt som vanligt. Jossan var också hemma så hon ville ha lite sällskap att bygga lego. Det var så himla fina färger på detta lego för det var "lego för tjejer". Typ rosa, blåa, orangea, gröna osv bitar, riktigt fint. Sånt måste ju lillan få sen när hon är i lego-ålder! Man ska väl egentligen inte göra så mycket skillnad på pojkar och flickor men jag tycker faktiskt det är bra att det finns i alla fall lite lego som är för tjejer, hur mycket finns det inte som är typ polisgubbar, star wars osv? Och som sagt, de underbara färgerna måste ju göra det jättekul för barnen att leka med dem. :)

Lite onödigt vetande för er kanske men jag blev nästan kär i färgerna, precis såna färger som jag gillar. ;) Annars då? Sov lite för länge idag så jag är nog lite trött i huvudet pga det (ni vet när man sover typ 2-3-4 timmar mer än natten innan) så jag har knappt kommit igång med dagen än. Ops! På god väg dock, dessutom hade jag ändå inte så mycket planerat idag så lite mer sömn skadar nog inte. Imorgon ska jag till BM på morgonen, hon sa att hon skulle ta nå prover och försöka lyssna på hjärtat. Hoppas de lyckas! :) Men det borde dom ju nästan göra för jag har ju hittat det med den grejen vi köpte. Stackars Fredde om de ska ta prover igen från armen, det går ju inte alls och han som är nålrädd hade det jättejobbigt sist. Nåja, dom kanske inte behöver ta från armen nu? Det kommer ju ändå inget därifrån. Snål som jag är så vill jag ha mitt blod för mig själv. ;)

1 kommentar:

  1. hej jag kan ringa imorgon för jag har sjukgymn kl halv elva kram ha det bra

    SvaraRadera