Min blogglista

14 oktober 2010

Då var middagen i magen även idag. Det blev våfflor & rågrutsmackor med ost på. Muuums!

Nu är för övrigt fältstudierna klara för denna gång så nu är jag ledig fram till v. 43 med undantag för skola en (?) dag nästa vecka! Skolan är dock rätt kul för man är inte lika "låst" som på praktiken där de bedömer en hela tiden i princip så det gör inte så mycket. Jag tror att jag har en idé till mitt utvecklingsarbete men vi får se efter träffen på skolan var vi hamnar!

Jag börjar längta lite smått till julen, som vanligt. När den väl är här är det inte så spännande egentligen. Å andra sidan blir den kanske mer speciell nu igen när vi har bebis på väg. Om inte annat nästa år då hon är med oss. :) Det jag längtar till mest nu med julen är att få baka lussekatter! Om jag bara orkar så ska jag baka massor detta år, det gör ju ingenting om det blir kvar efter jul, tvärtom. ;)
Igår kom mina nya fönsterlampor som jag beställde från Jotex, och med dem kom även en röd stjärna på fot som man ska ha ljus i. Det följde med ett batteriljus men det fungerade för det första inte och sen kan det ju vara mysigt att ha ett riktigt istället! (om den nu tål det)

(Foto: Jotex)
(Foto: googlad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar