Min blogglista

13 november 2010

100 dagar

Idag är det 100 dagar, 14 veckor & 2 dagar, drygt 3 månader kvar tills vår lilltjej beräknas komma ut till oss. <3 Ja du lilla gumman, undra vad du ska få heta? Än har väl inget barn blivit namnlöst mer än en liten stund men det skulle ändå vara roligt att ha en liten aning om vad du ska heta mer än att du ska få Elina som andra namn och din pappas efternamn...

Det ska vara noga genomtänkt det hon ska heta, så mycket vet vi. Nåja, det löser sig nog?! Ska nog kolla efter en namnbok som Ida tipsade om idag, kan ju vara kul att även veta vad olika namn betyder. :)

Vi är alldeles precis hemkomna från Happis där vi tillbringat lördagen. Lite halvspontan resa får man väl säga men vi hann ändå med ett besök på "Tex", Ikea, Skopunkten & Stadium samt att vi hann med att umgås både med min mor & far men även med Ida & Dan - hur kul som helst! Måste bli oftare att man träffar folk som man umgåtts med förr, det är ju ändå dom som känner en mest. Ja, nya vänner är ju såklart lika viktiga! Jag tänkte egentligen inte skriva så mycket idag men det lyckades bli några rader. Nu tror jag dock att jag börjar vara redo för sängen, sova tidigt kanske betyder vakna tidigt? Då hinner man ju göra en del imorgon. :) Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar