Min blogglista

3 november 2010

Underbart

Igår kväll när Fredde låg och lyssnade på magen så fick han sig en spark på kinden av vår dotter. Lill-gumman! <3 Så mysigt alltså att båda två kan känna henne, ibland får hon till riktigt rejäla sparkar så man känner hur magen "rörs". :) Hoppas att det är ett tecken på att hon mår bra!

Imorgon ska jag för övrigt till barnmorskan kl 15:30. Håll tummarna för att allt är bra! Lite läskigt då jag inte kunnat väga mig hemma (vi har glömt köpa batterier) och dom vill fokusera så mycket på det. :/ Dessutom är det ju efter en hel dag på praktiken jag ska väga mig, och jag måste äta rätt mycket lunch (iaf mer än förr) för att klara mig till middagen.

Gjorde en upptäckt idag för övrigt, eller två förresten. Pepparkaksdeg finns numera att köpa i affären - var därför tvungen att köpa det. Inte för att baka med det utan för att äta det... ;) Andra grejen jag upptäckte är också väldigt julig, tomten är tillbaka på Coca Cola-flaskorna! :D Jag har riktig jullängtan det här året, hoppas att det håller i sig! Lite synd bara att det blir ett annorlunda julfirande. Vi ska vara här och Fredde har eventuellt jour HELA julhelgen! Men från och med nästa år, då lillan firar sin första jul, ska vi minsann vara här med allihopa! Sådetså.

1 kommentar:

  1. hej ring när do kommit hem. jag har fått nytt städjobb. kram ha det bra.

    SvaraRadera