Min blogglista

8 november 2010

Igår blev det en ganska spontan tripp till Luleå. Plockade upp syster & William och drog till Rusta & Dollarstore. Det fanns hur mycket som helst på Rusta som jag skulle vilja ta med mig hem (förvånande nog, jag brukar inte gilla Rusta) men jag var ändå lite ekonomisk.

Det som fick följa med hem är detta:


Vet inte hur genomtänkt gardinerna var, men som sagt. De ser inte sådär ljusröda ut i verkligheten! Jag la ner påslakanen med älgar på men som sagt, jag var ekonomisk och tog endast filten. ;) Just ja, kvistarna fick ju sig en vas också, även den från Rusta så nu lyser de fint i hörnet vid glashyllan!
(Bilden är för övrigt klickbar)

2 kommentarer:

  1. hej det blir säkert fint det brukar bli det när du köpt något. du gör inga impulsköp. kram

    SvaraRadera
  2. Nä, man måste ju tänka igenom allt ;) kram!

    SvaraRadera