Min blogglista

27 januari 2011

Underbart

Tänk vad mycket vädret kan göra alltså! Idag har vi någon enstaka minusgrad (om det inte gått över till plus) och solen har försökt kika fram lite då och då. Riktigt vårväder, hur mysigt som helst! :) Behöver jag säga att jag idag verkligen önskar att lilltjejen hade kommit ut redan?! Perfekt väder för en barnvagnspromenad. Jag längtar faktiskt till det, även om det förmodligen är jobbigt i början (det är ju lite jobbigare att gå med vagn) men samtidigt är det ändå så mysigt att få lulla på med sin egen bebis i vagnen för första gången. :)

Detta väder har faktiskt gett mig lite energi idag känns det som. Jag var nyss ut på en promenad, och trots lite sammandragningar emellanåt, dåliga promenadskor och allmänt svårare än förr så var det så himla skönt. Hoppas detta väder får hålla i sig några dagar i alla fall, mamma och pappa kommer ju till helgen och är det fint väder då kan man ju kanske grilla ute i "ringen" eller steka burgare på muurikan som jag och Fredde gjorde förra vintern. Faktiskt en liten fördel med att han var hemma hela förra vintern; vi hade tid att köra en massa skoter och grilla och mysa på. Såklart var det inte lika kul ekonomiskt men kvalitetstid blev det då i alla fall. :)

2 kommentarer:

  1. hej det låter mysigt, hoppas det är bra väder när vi kommer. kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte komma. Har blivit förkyld, har nyst och är snorig.. Kliar lite i ögonen när jag är förkyld. Var och köpte näs spray idag på örnäset.. VIll inte komma när du är gravid, får hoppas jag och wille kan komma ner till er någon dag sen..

    kramar
    Wille hälsar.. =)

    SvaraRadera