Min blogglista

7 januari 2011

Fredag?

Det är svårt att hålla reda på vilken dag det är den här veckan när Fredde varit hemma. Varje dag har lika gärna kunnat vara fredag, lördag eller söndag. ;)

Idag var vi till stan en sväng och gjorde ärenden. Hörde med försäkringskassan hur jag gör nu när skolan är "slut" och bebis inte kommit, men den enda som verkade jobba där idag tyckte att "det där är för svåra frågor för mig"... Vi fick dock en tid till en infoträff för föräldrar, tyvärr är det ju fler än vi där men vi får väl se om vi kanske kan lyckas prata med dom efteråt om inte annat!

Vi var även in på Barnens Hus och kollade hur det går med vagnen, och bara det inte strular till sig så har vi den i slutet av den här månaden - skönt! Det är väl kanske ingen panik så men just att ha alla grejer färdiga och hemma är faktiskt vääääldigt skönt. Då kan man liksom bara vänta på bebis och hoppas att hon vill komma ut senast i februari. :) Jag vill ju ogärna gå över tiden då jag är rädd för att bli alldeles för tung, är ju redan nog tung nu så det räcker! Det blir ett projekt för sig att bli av med alla kilon sen men det ska fan gå!

3 kommentarer:

  1. hej trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  2. det är ju bara att börja ta ut föräldradagar. det kan du göra from 60dagar innan barnet kommer. om det nu var pengarna du tänkte på

    SvaraRadera