Min blogglista

8 januari 2011

Det låter som att någon knäcker av en träbit

Jag har blivit så himla stel i min gamla tjocka kropp nuförtiden! Efter en hel natt med sömn och stilla liggande i sängen (jag ligger inte helt still, kan faktiskt vända mig utan att vakna) är min kropp så stel på morgonen så det knakar och brakar och låter som att någon knäcker en träbit! Första gången jag hörde det tydliga ljudet var faktiskt på kvällen och tyckte det kändes i magen så det var ju hur läbbigt som helst, men det visade sig att det "bara" var i höften. Undra om det kanske har med foglossning att göra? Det är bara en vild gissning och faktiskt Fredde som sa att det kanske var det. ;)

Idag är det sådär fint vinterväder så att man förmodligen skulle få alldeles för dåligt samvete om man inte i alla fall försökte ge sig ut på en promenad, så det ska jag nog göra. Med tanke på att jag inte ens varit vaken i en timme än så kanske jag väcker kroppen också! ;)

1 kommentar:

  1. Sv: Vi köpte det där spjälskyddet för läääängesen på Barnens Hus så det har vi haft kvar. :) Sängen passar bra in i resten av stilen vi har här hemma då vi har det rätt "cleant" när det kommer till inredningen... :P

    SvaraRadera