Min blogglista

23 januari 2011

Hick

Lillgumman har börjat ha en himla hicka där i magen. Igår hoppade hela magen upp och ner i takt med hennes hicka, stackarn! <3 Idag var det inte lika extremt som igår men man vet ju själv hur jobbigt det är att hicka och med tanke på hur tydligt det syntes igår så måste det varit jobbigt för henne.

Nåja. Idag har jag faktiskt inte fått något vettigt gjort, eller okej, jag har ju bytt sängkläder och tvättat lite. Men för det mesta har jag bott i soffan. Jag kan inte påstå att mitt samvete tycker att det är OK men idag har jag verkligen inte varit pigg. Kände mig rätt utvilad när jag vaknade men den energin försvann lika fort som den kom. Frustrerande! Jag som hade tänkt göra något vettigt idag men nåja, man måste lyssna på kroppen ibland.

Det har ju faktiskt inte varit en helt dålig dag, älskling gjorde ju lövbiff till middag och det har blivit min favoriträtt nu på senaste tiden så jag var mer än nöjd. Muuuums!

1 kommentar:

  1. Nej vi har inte varit pratiga.. han har sovit dåligt hos micke med men han har varit sjuk i början på förra veckan så lite förkyld är han.. Men får se om vi följer med... Kan inte lova något. =)

    Hoppas att ni mår bra och lilla krabaten i magen. Spännande nu när tiden närmar sig och wille får en till kusin =)

    SvaraRadera