Min blogglista

21 januari 2011

Igår kom lilla Texas till världen (Freddes jobbarkompis barn) och man blev ju så himla glad för deras skull så man börjar liksom förstå hur mycket känslor man förmodligen har sen när det är ens egen tur! Fredde blev nog lite otålig och tyckte att våran lilla tjej också skulle hitta ut snart, varpå jag tyckte att hon kan vänta liite till i alla fall. Det är klart att man längtar efter henne men samtidigt är det ju faktiskt så att det är bättre att dom är "färdigbakade" när dom kommer ut. :)

Sen lite senare på kvällen så sa Fredde att han tror att hon kommer ut antingen den 16:e eller den 18:e februari. Det tyckte jag däremot kändes långt bort (egentligen är det ju inte det) men samtidigt skulle det ju vara lite kul om hon kom den 16:e eftersom det är/var min morfars födelsedag. :) Nåja, hon kommer väl när hon är redo antar jag, det är bara att vänta och se.

Idag får vi i alla fall hämta vagnen, äntligen! Skönt att det inte tog tre månader, men tydligen så beror leveranstiden på om tyget finns färdigt eller om det måste sys nytt, så tydligen hade dom färdigt tyg i Pro Coffee, nice! Nu ska jag dessutom iväg till ICA och hämta ett paket med vad jag hoppas är mina gröna gardiner. Kanske slänger in bilder lite senare idag, beroende på om jag får tummen ur eller ej, haha.

1 kommentar:

  1. hej vilket härligt namn, trevlig helg o ha det bra. kram

    SvaraRadera