Min blogglista

19 januari 2011

Läget då

Nu är det såhär att under dagens BM-besök kom vi inte bara fram till att lillan ligger som hon ska utan vi kom även fram till att hon har fixerat sig med huvudet neråt! SKÖNT! :) Nu ska vi bara hjälpas åt att hålla tummarna allihopa så att det går bra för oss när hon ska ut också! Snälla? :)

Jag tror att jag faktiskt lärt mig av mina nojor som jag hade i början av graviditeten. Jag har faktiskt inte oroat mig speciellt mycket för om hon skulle ha vänt sig eller inte. Jag tänkte mer att det tar vi sen i så fall. Då tror jag mer att mamma har oroat sig, hehe. Det visade ju som tur var att det inte behövdes oroas för. *pepparpeppar*

Nu när lillan är fixerad så verkar många tro att hon kanske tittar ut före 21:a februari, spännande att se. Jag tror dock att jag håller med barnmorskan och hoppas på att hon håller sig inne till februari i alla fall, sen spelar det ingen roll. :)

(För övrigt så är jag rätt så nöjd över att jag stått still viktmässigt nu sen sist jag var till BM! Man ska ju inte gå ner när man är gravid så man får vara glad när man står still *pepparpeppar*)

2 kommentarer:

  1. Junior har varit fixerad jättelänge så det är inget att lita på att de kommer tidigt.... I wish, liksom. ;)

    SvaraRadera
  2. SV: Jooo, den har sjunkit ordentligt och det är rätt tungt nedåt just nu, så förhoppningsvis är det inte sååå långt bort innan vi får träffa Junior! :P

    SvaraRadera