Min blogglista

2 september 2010

Torsdag

Idag har jag...
  • ...varit hos Barnmorskan. Allt var bra, blodvärdet hade dock gått ner från 123 till 120 på ca. 4 veckor, därför börjar jag med järntabletter. BM tyckte att det är smartare att börja redan istället för att låta det gå ner mer, då blir det ju svårare att få upp det igen. Vikten var bra, hade gått upp typ 2-3 kg på 10 veckor vilket var helt ok! Längtar dock tills dom börjar kolla upp bebis också!!

  • ....bakat hallongrottor. Dom blev klara nyss faktiskt. Har bara smakat en som var halvvarm, den var iaf god.

  • ....slösat lite pengar. Köpte bland annat nya påslakan åt oss. Har länge spanat in dem men inte köpt förrän idag då jag såg ett erbjudande jag inte kunde motstå! Det har oftast varit så att alla utom dom varit på rea men idag var även dom, woho. :) Köpte även en tröja till mig, en till Fredde samt en BH till mig (of course!) i en storlek jag aldrig trodde jag skulle behöva, haha! Jag skyller på att jag är gravid!

  • ...Saknat Fredde lite, eller nej, mycket, mest, jättemest! Han åkte till Sthlm tidigt imorse och kommer hem imorgon på kvällen. Blä. Dagen har iofs ändå gått rätt fort, men nu har jag ju det värsta framför mig - att överleva natten själv i en jättesäng. Till saken hör att jag inte gillar att vara själv när det är mörkt, samt att vi inte sovit utan varandra sen förra året i juli(?)

  • ....promenerat. Det var dock lite väl kallt och min rygg gör ont idag så det blev bara en minisväng.

Mina ser kanske inte riktigt ut som dessa men ungefär... Lånad bild från google!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar