Min blogglista

30 september 2010

Glad

Jag känner mig så glad idag! Det var så underbart igår att se vår lilla tjej där i magen. <3 Man lär nog leva på det ett tag nu. Jag hoppas bara att vi får fortsätta vara glada och att hon kommer ut till oss frisk och kry i februari. <3

Igår så kom en rolig grej i brevlådan, nämligen en babysounds som man sätter på magen och hör bebisens hjärtljud samt lite andra ljud. Så det pysslade vi med igår, försökte lyssna på hennes lilla hjärta och fick även höra några sparkar. Så gulligt. <3 Synd att jag inte vet hur man kopplar den till datorn än, så mormor & morfar kunde få lyssna. Helt klart värd sina pengar den där manicken. Jag hoppas att jag på nästa BM-besök får lyssna på lillhjärtat på riktigt. Mysigt. <3

2 kommentarer:

  1. hej vi får lyssna när vi kommer, spännande blir
    det. 3 veckor går ganska fort fast jag längtar
    dit. komma med nya kläder samt se vad bi köpte med dig. kram, till er båda ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Japp då kan ni lyssna :) fast hon sparkar rätt mkt på den där saken tror jag för det låter väldigt illa ibland ;) men det är ju bara roligt att hon rör sig :)

    Det blir nog bra! Fredde köpte jeans och 2 bodysar till henne igår. :) Han valde dessutom själv. Hon kommer då inte frysa, lilltjejen. ;D

    Tack detsamma!
    Kram!

    SvaraRadera