Min blogglista

12 september 2010

En sådan dag

Vissa dagar klarar min mage knappt av någon mat alls, oftast söndagar av någon anledning. Undra om det beror på att det är då man har tid att slappna av? Idag är precis en sådan dag, jag har ätit och fått besöka toaletten direkt efteråt. Halsbrännan är också ett faktum idag. MEN jag ser det från den ljusa sidan, förhoppningsvis betyder det att bebisen mår bra! :)

Idag har vi förresten fyndat en bilbarnstol för 50:- som vi tänkte att man kan ha i Volvon. Vi hade ju egentligen bara tänkt köpa en men i och med att vi fick den så billigt (dessutom "känner" vi den vi köpte den av) så tänkte vi perfekt! Vi fyndade även ett babygym och en hoppgunga. Känns fortfarande läskigt fortfarande att köpa grejer, jag vet att jag är nojig!

Nu ska jag fortsätta se Ensam mamma söker och hoppas på att man aldrig hamnar där själv. Jag är så nöjd med min Fredrik, han är verkligen mitt allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar