Min blogglista

4 september 2010

Presenter

Igår kom ju äntligen Fredde hem! :) Med sig hade han presenter till både mig och den lill* i magen! Jag har tyvärr inte bild på det jag fick, men det var ett par guldörhängen formade som hjärtan, halva hjärtat är fyllt av diamanter (eller vad det är?) Riktigt fina. :) TACK igen älskling för den fina presenten! Jag blir bortskämd, haha. But I like it, mohaha!

Det bebisen fick av sin pappa tänkte jag inte säga så mycket om, bilden får tala för sig själv. ;)


Gulligt att F kom att tänka på bebisen och att han till och med köpte kläder på helt eget initiativ! Sen att han är lite ego, det är ju en annan femma. ;) Han vill nog se till att det blir pappas pojke/flicka redan från början, sött!

2 kommentarer:

  1. Tack :) Men det är mycket kvar att göra, känns skönt att man har fått till det lite iaf ;) Vilken fräsig body! Ha de!

    SvaraRadera