Min blogglista

11 september 2010

Besök i massor

Jag sitter på jobbet, F slaktar älgar så han kan ta hem lite mat och hemma har vi huset fullt av min familj. Emma & William åkte med mig hem på torsdag så jag har hunnit vara med världens sötaste William nu i några dagar. Riktigt busig har han blivit! Och mosters myskille. :) Igår innan F drog iväg för sjöfågeljakt låg vi på soffan och kollade på tv, och sen när han skulle iväg så fick jag en puss. William iakttog visst det hela för när F åkte iväg så tog han över och skulle mysa med moster! Han var dock lite rolig och "dök" mer mot ansiktet istället för att "smyga" och pussas. Haha, det var så gulligt. :D

Igår kväll kom mor & far med hund, såklart. Så idag har jag lovat mamsen att vi ska på stan efter att jag jobbat färdigt. Jag har haft ont i huvudet sen igår och gick till och med hem tidigare från jobbet pga det, men jag kan ju inte gå på stan om jag är sjukanmäld, det är knasigt! Hoppas på att det hinner släppa innan det är dags för stan.

Innan jag åkte till jobbet så blåste jag & William lite såpbubblor. Oj vad fascinerande det var för honom när han blåste och det kom bubblor! Duktig var han också för att vara 1½ år, han förstod direkt hur man skulle göra. Smart liten kille. :) Man längtar ännu mer till vår egna lilla krabat, speciellt när man ser F tillsammans med William!


William! (Bild lånad av Emma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar