Min blogglista

20 september 2010

Bilder från en höstig helg


Ok, denna är från idag. V 18 (17+4) Läskigt att ta bild och lägga ut, men vad tusan jag ångrar ju mig sen om jag inte har några bilder bara för att jag varit så nojig! Observera att jag förmodligen "putar" en aning då jag hade ont i ryggen och det är svårt att stå rak när man fotar själv!


En höstig promenad inåt tingan, dock påväg hemåt igen.


Höstpromenad inåt.


Blåbärspaj med en aning mycket vaniljvisp? Nä, men den var ovispad så allt flöt ut, det var faktiskt inte så mycket när man åt!


Vårt hus, vår gård... :)


Blåbärspaj som jag gjorde igår! Har alltid förut gjort med smuldeg med havre i men denna är gjord med smördeg, myyycket godare! (och finare :))


Lördagsmiddag! Lyckades få till det rätt bra enligt mig själv. :) Kotletter & klyftpotatis, vitlöksbröd och lite gurka i brist på annan sallad! Muuuums.

2 kommentarer:

  1. hej så där stor mage,

    SvaraRadera
  2. Jo men jag står nog lite konstigt och sträcker mig åt "fel" håll för jag har ont i ryggen och magen idag. Ska be Fredde ta en bättre bild här någon dag. :) Sen har jag ju mage sen tidigare :P

    SvaraRadera