Min blogglista

17 september 2010

En eller två?

Det är bara fler och fler som tydligen börjat misstänka, eller i alla fall överväga möjligheten att vi skulle ha två barn på väg. Alltså tvillingar. Tänk om det är så?? Vilken chock det skulle vara, speciellt för Fredde tror jag. ;) Man vet ju då i alla fall vad man har att göra om det visar sig vara två, haha.

Men ärligt talat, det spelar ingen roll för mig även om jag kan tycka att det skulle vara skönt att få ett första gången i alla fall. Det som egentligen spelar roll är att den/dom mår bra!

3 kommentarer:

  1. hej vem tror det? lycka till hoppas allt går bra
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. det är såå vanligt att folk tror sånt men det är ganska ovanligt speciellt om man inte själv är tvilling eller har genomgått en provrörsbefruktning. Detta är min nya blogg: Http://www.tjejmammamadde.blogg.se ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Mami: Birgitta och Freddes mormor sa det igår, och Freddes farmor har också sagt det. Dom tror väl kanske inte det men som sagt, dom börjar se möjligheterna. Men egentligen borde det vara rätt svårt för oss, vi har ju inga tvillingar i släkten nån av oss vad vi vet. :) Det visar sig vid ultraljudet. ;)

    SvaraRadera