Min blogglista

18 september 2010

Röd eller blå?

Imorgon är det ju sista dagen för röstning, som alla förmodligen vet. Jag som hade tänkt förtidsrösta för att slippa trängas har fortfarande inte fått det gjort. Jag har inte varit säker heller på vad jag ska rösta på men det blir nog rött. Jag är inte så insatt egentligen men jag vet att de blå rörde om riktigt i grytan när de fick makten... Egentligen är dessa val rätt onödiga, alla ljuger ju ändå bara. Lika bra alla bestämmer, men det skulle ju förmodligen ta fyra år innan de är överens om en grej så vårt kära Sverige skulle väl förmodligen stanna.

Nä, som sagt. Jag är inte så insatt och inte så brydd men sist det var val var jag för ung för det så jag tänkte i alla fall rösta på något bara för att jag kan. Och ni vet väl att ni som inte röstar inte får gnälla om något på fyra år? ;)



Vem blir det?

1 kommentar:

  1. uppdatera mera :) om er vardag, era planer för framtiden. om allt .9

    SvaraRadera