Min blogglista

27 september 2010

En dag kvar

Nu är det i princip bara en dag kvar till Ultraljudet. På onsdag klockan 08:20 har vi tid! Nervöst redan nu. Får se hur man sover nu dom här nätterna. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska vara en levande bebis där i magen som mår jättebra! *håller tummarna* Ber även er att hålla tummarna, släpp dem för tusan inte före kl 9 i alla fall! OK?!

Igår var vi till Happis en sväng och vi fick även med oss lillasyster & William! Den ungen är bara för söt alltså! När man är med honom längtar man bara ännu mer till vår egen lilla krabat kommer ut. <3

William är så busig nu och igår när han gjorde "hyss" som t.ex. hällde saft på bordet eller kastade ner flaskan tittade han på det och sa "men mamma!" Hahahah så roligt det var. :D Riktigt skyllde på Emma, och gjorde riktigt till rösten så den lät lite mörkare. ;) Sötungen! Som sagt, längtar som tusan tills vi har ett eget litet charmtroll som gör hyss. Jag får väl äta upp det där med hyss sen kan jag tro, men ärligt talat det gör mig inget bara den lill* kommer ut frisk och kry och någorlunda normal i februari. Då är jag nöjd. <3

2 kommentarer:

  1. hej kul att ni var o hälsade på det går så fortplus att william tar mycket uppmärksamhet
    håller tummarna o lycka till kram

    SvaraRadera
  2. Ja men så är det ju :) det kommer ju förhoppningsvis en till snart som vill ha uppmärksamhet så det är bara att vänja sig! :)

    Bra, håll dom hårt tills imorgon!! Kram!

    SvaraRadera