Min blogglista

28 september 2010

Imorgon gäller det

Imorgon är det dags för det efterlängtade men samtidigt fruktade ultraljudet. Det känns som att vi imorgon får "domen". Blir det bebis i februari eller inte? Även om allt visar bra på ultraljudet så är det ju ändå ingen garanti för att det ska gå som det ska resten av graviditeten. Men det är ändå en "milstolpe" på vägen som förmodligen skulle lugna mig lite i alla fall. Om inte annat för en stund.

Imorgon klockan 08:20 kommer jag förmodligen vara så nervös så jag skakar. Åh, vad jag längtar tills det är överstökat och dom säger att allt är bra. DET MÅSTE VARA DET!!! Snälla, låt det få vara en bra & lycklig dag!

HÅLL TUMMARNA!!

2 kommentarer:

  1. Varför är du så negativ och tot hela tiden det västa..njut istället av graviditeten..det är det bästa en kvinna kan vara med om!

    SvaraRadera
  2. Negatvi vet jag inte om jag är? Mest nojig och nervös. Och jag tycker man får vara lite nervös innan UL! ;) Ser det som så att jag njuter igen efter UL om det gått bra och det visar sig att h*n där inne lever och mår bra! Har ju nojat fram och tillbaka hela tiden men ju närmare UL det kom har det blivit mer, men det är nog rädslan att det inte ska vara något där, eller vara något där men att den inte ska må bra som spökar. :/ Önskar jag var en mer optimistisk person men tyvärr är jag pesimisten här hemma och Fredde får stå för det optimistiska! :/

    SvaraRadera