Min blogglista

20 september 2010

En dag i september

Idag är en riktigt fin höstdag! Solen skiner och det verkar lagom varmt/kallt, dvs ändå höstkallt vilket jag tycker är skönt! Som vanligt sitter jag här nyduschad vid denna tid och ångrar att jag aldrig tar mig upp, eller upp kanske jag tar mig i tid men inte ut och påbörja dagen. Jag värdesätter en lugn morgon/förmiddag vid tv:n för mycket. Ska nog sluta med det, tv kan man se på kvällen!

Jag tänkte faktiskt vara duktig och fota projektet vi håller på med, dvs en ny trapp idag och lägga in här för att se om någon förstår hur det kommer bli. Så håll utkik efter det senare idag!

Nu ska jag däremot hoppa i nå kläder, fixa till trasselhåret och äta lunch. Jag har ju faktiskt börjat med det nu, annars är jag såååå hungrig innan Fredde kommer hem och småäter som jag vet inte vad! När man väl gjort lunch till en vana är det riktigt mysigt och välbehövligt, hur gjorde jag förut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar