Min blogglista

7 augusti 2011

Måste bara visa er fler foton från denna "serie" som Viljas farmor har tagit på henne. ♥ Gillar färgerna, den röda prickiga klänningen mot soffan, Viljas ljusa hår och blå ögon... det gör sig bra ihop och det blir inte för plottrigt i bakgrunden.

Har tänkt ha en serie om tre med några av alla dessa foton, lyckads välja ut 12 kandidater som Fredde sen fick hjälpa till att välja från, men helst skulle jag ju vilja ha alla. ♥ Tala om att hon är fin vår älskade dotter, jag måste säga det om och om igen. Aldrig någonsin skulle jag byta henne mot något, och som jag sagt tidigare; jag är så glad att det var just Vilja vi fick. Ett charmigt bustroll med en stor personlighet. ♥ Hon verkar dessutom jämt så otroligt nöjd med livet & tillvaron. *pepparpeppar* Det blir spännande att se hur hennes personlighet utvecklas i takt med att resten av hon gör det, tiden behöver dock inte gå så himla fort som det gör nu! ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar