Min blogglista

20 november 2011

Önskelista

Inte för att jag/vi har tänkt köpa/ge så mycket i julklapp till någon annan än vår lilla dotter (ekonomin är inte lika god som tanken) men om det nu skulle vara någon vänlig själv som vill ge mig någonting så kommer här en liten "önskelista" (känns gode barnsligt att kalla det så men...):

  1. Att Vilja ska slippa gå på dagis (jag vet att det heter FÖRSKOLA) redan från mars/april. Jag vill kunna vara hemma med henne minst tills nästa höst men då krävs det att någon vänlig själv betalar tillbaka x antal dagar åt försäkringskassan.
  2. Pengar till diverse projekt i huset.
  3. Årsförbrukning på blöjor & wipes! (tala om att det går wipes i vårat hus! men vill man ha ett rent barn så är det så :))
  4. Alla Harry Potter-filmer på blu-ray.
...om ingen nu har tänkt ge mig något så är jag nöjd ändå så länge mina nära & kära och framför allt min älskade dotter får vara friska och leva ett jättelångt och jättelyckligt liv! ♥ (men som sagt, är det någon som känner att den har några extra stålar över så uppfyll gärna min önskning nummer 1, tack på förhand ;))

2 kommentarer:

  1. hej skulle vi vinna pengar får du alla dina önskningar uppfyllda kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns ju lite långt bort då man ska vinna för det gör man ju aldrig men jag håller tummarna :) Kram! (ni är bäst)

    SvaraRadera