Min blogglista

26 juli 2011

Det vart visst lite "smörigt" detta inlägg

Skickade nyss ut min numera rastlösa älskling för att gå och titta på något ute på gården om inte annat. Måste säga att jag känner honom himla bra alltså, och ibland hinner jag märka saker innan han själv gör det. ♥ Nu hann han i princip bara sätta sig upp så visste jag att han var sugen på att göra något. Hans små egenheter, som att han måste fundera över "stora grejer" i några timmar utan att säga något, för att sedan ställa en väldigt lustig fråga som man blir så full i skratt över.

När jag gjorde graviditetstestet söndagen den 13:e juni (en dag före vår 1-åriga förlovningsdag) för ett år sedan och ropade "älskling, KOM!" och visade testet åt honom där det klart och tydligt stod gravid sa han inte så mycket. Han sa ingenting på flera timmar. Och det första han sa efter flera timmars betänketid var "när får man berätta för folk?" Han har en del grejer för sig och även om han ibland går mig på nerverna med sitt "det kan inte hända nåt"-inställning eller sitt nyfunna humör (tyvärr) så älskar jag honom så otroligt mycket och jag hoppas av hela mitt hjärta att det alltid kommer att vara vi. ♥

Jag är så himla glad över att vi lyckades få en så fin liten dotter som förgyller våra dagar, hon är så himla snäll och underbar vår älskade lilla Vilja. ♥ Hon är redan 4½ månad gammal och det känns som att det var nyss min största önskan var att det skulle vara Fredde som blev pappa till mina barn (jag visste ju att jag inte skulle kunna hitta en bättre pappa till mina barn efter att ha sett honom med William) Det är helt sjukt hur fort tiden går! Jag hoppas verkligen att vi alla tre får vara en familj i en massa många fler år och att Vilja får sig i alla fall ett syskon om några år.

Sen har jag ju en liten dröm/önskan om att en dag få samma efternamn som mina två älsklingar. Själva bröllopet är väl kanske inte min grej och jag har alltid förut sagt att jag tyckte det var onödigt, numera tycker jag inte att det är lika onödigt. Men det får nog vänta några år till, vi måste ju ha något kvar att se fram emot! ;)


Den dyrbaraste och mest värdefulla skatt man någonsin kan ha, vår älskade lilla söta Vilja ♥
Mamma & pappa älskar dig "Snuppi" ♥

2 kommentarer:

  1. hej ja han är rolig o ni har en underbar o söt tjej lycka till med allt älskar er, kram

    SvaraRadera
  2. Så söt och fin är hon. :)
    Och jag håller tummarna för bröllop, hihi!

    SvaraRadera