Min blogglista

4 april 2011

Vilja med viljan

Igår låg Vilja på soffan och sparkade och hade hur roligt som helst där för sig själv. Jag tog upp henne för att vi skulle äta lunch/frukost men då vart hon arg, la tillbaka henne på soffan och då var hon nöjd. Sötungen ♥ Vi fick alltså bygga ett "staket" av kuddar så att hon skulle kunna ligga kvar där i sitt hörn medan vi åt. Där låg hon sen hur nöjd som helst och verkade riktigt fascinerad av sin egen hand som hon höll framför ögonen. Hon lyckades till och med söva sig själv där hon låg och snuttade på tutten/nappen. Det känns som att hon hunnit utvecklas massor redan, men det är ju klart, nu på fredag blir hon ju faktiskt redan fyra veckor, och den 11:e blir hon 1 månad, tiden går fort alltså!

2 kommentarer:

  1. Jo jag har också tänkt att vi ju måste träffas! Johanna är väl beräknad snart? Kanske vi hinner före hennes unge ploppar ut? För den här gången ska tamejtusan johanna också vara med! :P

    SvaraRadera
  2. Jo, det kanske blir lite tajt då, hade som fått för mig att det var i slutet på april men det var nog en av mina andra kompisar :p Annars vore det ju förstås roligt att träffas efter johanna fått sin lille, men fasen vad stor Harry kommer kännas då bland två småttingar. Får ångest för att han växer så fort :P

    SvaraRadera